Спорт

На чому виїжджають сайкл-студії? Гайд по відкриттю сайкл-студії.

Сайкл-тренування швидко набирають популярність. Це інтенсивні заняття, які містять в собі елементи шоу. Мотивації в таких тренуваннях завжди – хоч відбавляй. Давайте трохи разбередим обгортку і заглянемо у внутрішнє будова сайклінгу як бізнесу: всі за і проти.

ЗА:

1. Низька конкуренція

Профільні студії сайклінгу є в основному тільки в Москві та Петербурзі. Практично вся інша країна – ще не зворушена цим видом спорту. У периферії сайклінг пропонуються в якості різновиду групового тренування.

2. Результативні тренування

Сайклінг – це швидко, результативно і ефективно. За одне заняття деякі примудряються спалювати до 800 калорій, що еквівалентно годинної пробіжки! Тренування на спинбайке навіть можна назвати фітнесом для лінивих: тиждень-інша інтенсивних занять, і прощай зайві кілограми.

3. Широка ЦА

Сайклінг – не просто тренування, а свого роду духовна практика, схожа на медитацію або ретріт. Тренування підходить не тільки тим, хто хоче позбутися зайвої ваги, але і тим, хто хоче психологічно розвантажитися. Сукупність цих факторів дуже сильно розширюють цільову аудиторію.

Проти:

1. Стартові вкладення

Сама головна і найбільш серйозна стаття витрат – купівля обладнання і ремонт приміщення. Приблизна вартість витрат на купівлю обладнання – 6 млн рублів. І це тільки сайклы.

Крім того, доведеться витратитися на розробку і розкручування власного бренду. Або заплатити паушальний внесок, якщо ви збирайтеся працювати по франшизі.

2. Утримання клієнтів

Ваші тренування повинні розрізнятися за тематиками, або підходам тренерів, або щоденне шоу повинно змінюватися медитативними аффирмациями. Тому що утримати клієнта на одному і тому ж – важко. Чергування тематик і інтенсивності, – це один з виходів у сайкл-студіях.

3. Рутина

Якщо постійно займатися одним видом спорту, він може перетворитися з віддушини в рутину (професійні спортсмени не в рахунок). Якими б не був продуктивним сайклінг, рано чи пізно тренування набриднуть відвідувачам. Щоб «підігрівати» інтерес до занять, потрібно постійно вигадувати нові способи залучення клієнтів. Не всі здатні працювати в такому темпі.

Гайд по відкриттю Сайкл-студії.

1. Реєстрація бізнесу

ІП, ТОВ, ЗАТ – ось ваші варіанти, потрібно лише вибрати відповідні для себе абревіатури.

Якщо ви плануйте відкривати сайкл-студію самостійно і не хочете залучати до справи інших інвесторів, вигідніше оформляти бізнес як ІП. Після реєстрації необхідно визначитися з системою оподаткування і вибрати КВЕД. Для сайкл-студії підходять наступні коди:

  • – 93 – діяльність у сфері спорту, відпочинку та розваг;
  • – 96. 04 – фізкультурно-оздоровча діяльність.

2. Складання бізнес-плану

Щоб бізнес-план сайкл-студії був об’єктивним, треба застосувати метод SWOT-аналізу. Він допоможе визначити потенціал проекту та прорахувати можливі ризики.

3. Вибір приміщення і ремонт

  • Приблизний розмір приміщення – 250-500 м2
  • Грамотне зонування: роздягальня, б’юті-зона, система вентиляції
  • локація: близьке розташування до метро/зупинок автотранспорту/паркінг
  • До сайкл-студіям застосовуються нормативи фітнес клубів, температура в яких не може перевищувати 18°С, а вологість – 45-55%.

4. Купівля устаткування

Для першокласного сервісу сайкл-студії, в першу чергу, необхідні якісні тренажери. Перед покупкою краще заздалегідь уточнити можливість інтеграції обладнання со . СRM-система спростить взаємодію з клієнтами і допоможе зробити процес тренування максимально автоматизованим.

Що стосується самих тренажерів, то краще купувати обладнання преміум-класу. Найбільш добре зарекомендували себе такі марки: Technogym (студія Rock The Cycle), Star Trac (студія Викрутаси), Tomahawk (студія Strelka). Крім тренажерів, необхідно закупити звукове обладнання, гантелі, проектор та меблі.

5. Залучення клієнтів

Приблизна ЦА:

  • Жінки від 30,
  • втомлені від домашніх турбот
  • не готові витрачати годину свого часу на дорогу до студії.
  • шукають активний вид дозвілля, але не занадто. “

Самий діючий метод – таргет (можна вибудувати кампанію на геолокацію) і “сарафанне радіо”.

6. Складання прайса і розкладу тренувань

Прайс. Зробіть упор на абонементи з обмеженням часу дії, наприклад, тиждень, рік, 30 днів.

Формат. Міняйте формат тренувань щотижня, наприклад, один тиждень – клубний розковбас, друга – з обважнювачами.

Бонуси. Заохочуйте Клієнтів, які продовжують абонементи заздалегідь. Стимулюйте їх безкоштовними тренуваннями.

Розклад. Піковий час відвідування сайкл-студії – з 18 до 21 годин. Щоб компенсувати години простою, спробуйте знизити ціну на заняття в денний час. А на вечірній – зробити аркуші очікування, у які клієнти будуть записуватися заздалегідь. Для цього можна використовувати можливості програми 1С:Фітнес клуб: інтеграцію з і .